Lördag förmiddag?

Hejsan, korre här!!

Nu sitter jag hemma hos Manuél, vi har ätit en jätte god middag och jag skulle under alla omständigheter lära mig den där jävla danskan, haha Malin skrattade, hennes mamma och hennes syster fick sig ett gott skratt, Medans Kim verkligen gick in för att få mig att förstå skillnaden mellan danska och svenska, kan ju bara säga att de e en jävligt stor skillnad mellan danska och svenska, de har jag iallafall lärt mig!! Jag fattar INGENTING!

Haha, malins mamma och Kim sitter och lyssnar på Arvingarna, ska kanske gå ner och göra dom sällskap sen? ta sig en svängom med gammeldansken? haha nää. ska vara med malis på rummet och kolla på tomten är far till alla barnen, för den har man ju aldrig sett? haha "ja vem e de som kommer idag"? Tomten och min riktiga pappa!!! hahaha!

Nä ska skratta lite nu! / Korrrrrreee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0