Du ska kalla mig Herr Gris!!!

Det var inte igår...
Tänkte uppdatera dena J*VLA blogg... Just nu sitter man här i sin ensamhet och väntar på att Josse ska komma hem från praktiken så jag kan få höra alla hennes händelser som har hänt de senaste 24 timmarna...fast ifall jag tänker efter så var det inte 24h sist jag hörde från henne, minst 12, för att vara mer exakt!
Ja, hur kommer det sig att jag sitter hemma? Jo för Malin har inte hittat nån praktikplats att vara på. Så jag har tagit friheten att vara hemma dessa två veckorna...
Känner redan den underbara stämningen det kommer vara när jag kommer tillbaka till skolan och Thomas frågar mig vart jag har gjort dessa veckorna!!

Så vad har hänt sen vi börja skolan?
Eller ska jag formulera om frågan så svaret blir kortare? Vad har inte hänt sen vi börja skolan?
Jag tycker vi ska hoppa över de kapitlerna, det blir sån dålig stämningen annars (:

Höst nu ja!
Alltid lika uppskattande(?)
Men inte ska vi hänga läpp för det, kan ju glädjas med att veta att det bara är 70 dagar kvar till julafton!

Ne nu ska jag gå och göra lite mer vettiga saker som att vika den jävla högen med tvätt som jag har liggandes där nere och ropar på mig.. anledningen till att jag inte har tagit tag i att vika tvätten är för att jag har en regel som jag strikt följer ; Lita aldrig på en tvätthög som ropar efter dig!


Tack för mig! /Malin Den Underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0