Frölunda :)

Igår åkte jag och Josse till Frölunda! Fick skjuts till centralen sen hämta  vi upp Josse där och åkte vidare hit..
Haha kan la säga att vii är inte de bästa på att ge vägbeskrivning..
Alex : "vilket håll är det nu?
Josse: "ditåt" hon satt i baksätet och pekar, det är ju jätteenkelt att se när man sitter och kör...
Alex: " meeh, höger eller vänster?"
Josse: "höger, neej vänster eller?...aah vänster"
Tillsut fick jag nog och bad alla vara tysta för jag tyckte det blev förmycket med allt höger och vänster..man blir ju förvirrad!
Efter om och men var vi framme i vårat kära gamla hem..
Det är nån speciell autmosfär här har vi kommit fram till, för fort vi sätter foten här så händer alla möjliga konstiga saker..saker som aldrig skulle hända i fall man var hemma..

Just nu sitter jag och väntar på att duschen ska bli ledig. så jag kan få duscha ta  på mig och allt det där...klockan e ju faktiskt ganska mycket..oj redan 15.48..såpass! jaja! Nu hör jag att Josse stängde av kranen så nu måste jag kila...

Heeeej dååå! /Malin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0