Lill lördag,

Hejsan där ute!

Idag är det jag som talar igen, jo det är lille korre som hittat till datorn, ja jag e liten, och sitter vid en liten data! :) min underbara lilla 8" tummare, min Asus eee! som jag vet att alla bara vill ha (säkerligen inte min, men en likadan)
Sitter och funderar på om jag ska göra om våran blogg till en sån där, "VILL HA" blogg, men njaaa jag vet inte..
nog mer intressant att höra vad som händer i våra liv istället :-)

Idag lämnade jag Malin och Xena, alltså särbon och hunden! känns lite sorgligt! men snart snart kansek vi kommer ses igen vem vet! hahaha, Idag är våran lilla saris ute och svirar, de kan inte var bra, jag ahr iallafall hört att de kan vara farlig att gå på halloween partaj, haha.. kanske bara lite avundsjuk att jag inte fick joina, haha!
men jag och malis tog oss en myspys fika istan idag :) tog ledigt från allt och alla, gick till ett nytt ställe :) vid domkyrkan, 1806 tror jag de hette, kanske där vårat nya stammisställe kommer bli? me like!

Ta hand om er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0