Måndag igen,

Hej Korre här !

Ja sitter och kollar runt lite, kom precis hem från Malin, men ska bara vända här hemma och sen åka tillbaka för ikväll blir de Santorini kväll :) gänget ska samlas och vi ska umgås och skratta precis som bästa vänner bara kan göra :) hurra för oss!
Annars har helgen varit ganska lugn! Myst i soffan och bara ätit en massa onyttigt och skrattat åt diverse komediprogram, kollade Love guru i lördags, trodde att min "Austin power" humor skulle få väckas till liv igen, men den filmen var verkligen inte så där bra som jag trodde, somnade nämligen ! kanske däckade ganska tidigt för jag la mig halv fem i fredags :P så a! haha men men sånt i livet :P nu har vi iallafall lov! Så nu ska jag leva hos alla mina vänner, haha, ska flytta runt lite, :) ska förhoppningsvis vara lite i Frölunda också, kul kul :)


Oj såg en kommentar vi hade fått här, blev lite förvånad faktiskt! Att så många ord kunde komma in på den kommentaren, skrev igårdagens inlägg att "when you tried black you never go back", och att vi var blonda fjortisar! Gud vad synd de känns, kul att du tyckt om bloggen innan, och de uppskattas! Men det uttrycket har väl alla hört ? Hörde det på en film vi såg igår, kollade igenom en massa bilder på just nu våran favorit artist T.I. på datan, skrev den raden, laddade upp en bild, och skrattade en stund. För a det har väl inget med det manliga könet att göra på en svart person, det är ju inte direkt det enda man tänker på! Utan just med t.i. är vi bara fast, och om vi skulle träffa honom så skulle man nog inte bara lämna honom heller ? så blir lite upprörd över kommentaren faktiskt, har aldrig tagit åt mig av att bli kallad fjortis, men att bli kallad de över en liten mening.. och utan att nån egentligen känner mig får mig att tänka om, om ett sånt påhopp, men men.. Synd att du reagerade så iallafall,,

ja se skulle ju inte bli så långt svar där men kände att de brusade upp i mig, som en treo tablett! Men men, Ingen idé att lägga energi på sånt, men synd med onördiga missförstånd, Hoppas att ni fortsätter att uppskatta bloggen lika mycket som vi gör !

/Korre





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0