Sara; bättre sent än aldrig !

Ja då var Sara här känns det namnet bekant? jag har väl inte direkt vart så jävla duktigt att skriva här på våran lilla blogg om man säger så.. den har väl funnits nu i typ 2 månader och nu fick sara tummen ur på grund av malins tjöt :D
Jag kan tycka att det är jätte roligt att läsa bloggen och sitta och små fnissa för mig själv men att sen skriva och munbajsa är inte min melodi eller är de det ? jag kanske har en dold talang..
Ja idag är det ju lördag och mina små älsklingar host (ungkarlar) sitter i frölunda, och här sitter jag ska förbereda mig för utgång.

Jag kan väl också försöka hinna få ur mig att jag saknar er två väldigt mycket, saknar att äta fiskpinnar, pasta och ketchup med er, fast jag tittar helst på när ni äter det i och för sig ! Men ni får mig iaf att känna mig speciell som människa och det känns underbart. Vissa stunder i livet får man stanna upp och tänka till, att man fan ska vara glad för det man har, medans andra kommer och går så stannar ni kvar. Den tryggheten jag känner med er är obeskrivlig. Hade jag kunnat och om det hade vart möjligt så hade jag plockat ner varenda stjärna på himlen åt er. Jag behöver inga jag har er och ni lyser fan upp mitt liv till rena rama kanarieöarna och där må ni tro där är det ljust, soligt!

nu blev ju inte detta ett så informativt inlägg men jag kände att jag ville tillägna några väl valada ord till mina två bästa vänner ! man lever bara en gång.

mitt motto; ångra ingenting det tar bara tid och livet är för kort för det !

det var allt för mig massa miljaders girlpower kramar till er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0