Torsdag? Redan..?

Hundpassning på hög nivå! Detta börjar bli lite uttjötat för min del, börjar tröttna på den här hunden! Man kan inte vara borta mer än fyra timmar, man kan inte mysa ner sig i soffan hela dan, för man har hela tiden i tankarna att snart kommer hunden och ställer sig i fotändan och gnäller om att hon vill gå ut..  Okej hon e ganska mysig ibland, som nu när hon hoppar upp i sängen för att mysa..nog om det!

Har haft sällskap av Josse och Sara de senaste dagarna (: men igår så åkte jag hem ensam och övergiven. 
Ni är hemskt välkomna tillbaka, bara så ni vet! 
 
Har en känsla av att denna dagen kommer bli lång och tråkig.. har verkligen inget planerat idag och mitt humör ligger gömt nånstans, och jag orkar inte leta rätt på det heller. 
 Blää va tråkigt jag har! Har inte ens nått vettigt att skriva om. Haha!

Hej då! /Malin

Kommentarer
Postat av: Korre

ÖH! ta dig i kragen, helg imorgon! Kolla upp de där med räkor och grejer! :-D wiho! fan de e ju halloween imorgon, scary. ska jag vara ensam då? diss nr.1. burr på dig

2008-10-30 @ 15:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0