Bonjour!

Malin här.
Vakna i morse av att nån knackar på min dörr.. blir ganska förvånad eftersom jag alltid är helt ensam i huset så jag låtsades att jag inte hörde det och försökte somna om, men det lyckades jag ju med sådär, eftersom min mobil ringer två sekunder efter, jag svarar så hör jag min syster i mobilen samtidigt som jag hör att hon står utanför min dörr och pratar... Jävligt irriterande för det enda hon ville säga var att jag skulle öpnna dörren för att Xena skulle komma in.. Helena hade nämligen kommit hit för att lämna hunden. Efter det fick jag äntligen somna om...i typ en timma JA! För sen sitter den hundjäveln och gnäller i fotändan för att hon vill gå ut, ignorera henne i en halvtimme tills jag fick nog och släppte ut henne i trädgården, tur att jag inte vänta längre för hon börja käka gräs och sen spydde hon! Mums, det är precis det första man vill se på morgonen.. inte nog med det, hon har massa dreggel hängandes runt munnen efter det, så då blir det ju jag som får torka bort det! Fy fan! Jag och josse som har pratat om att man ska skaffa hund ist för kille! Haha! Kanske ska tänka om ist..skaffa en hamster ist, dom lever ju typ bara i två år! Ett långt och bra förhållande.
Jätteintressant!

Frölunda idag med min underbara Josefin! Hoppas Sara kommer så vi får träffa henne med! Fan va skönt det ska bli att få åka dit och bara ta det lugnt framför tvn och sitta och prata skit med Josse och ta oss en drink mellanåt.


Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Anonym

alkisar eller ofta man driker drinkar framför tv haha

2008-10-18 @ 14:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0