Ett nytt kapitel i våra liv!



Besviken på oss...

Nu när sommarn har kommit...igen, får vi börja skärpa oss!

Måste berätta världens största grej.
 VI HAR TAGIT STUDENTEN! FY FAN VA VI ÄR BRA!!!!!!

Trodde aldrig den dagen skulle komma!
En dag jag aldrig kommer glömma. Det går inte ens att beskriva den känslan man gick runt och bar på hela dan, från champangefrukosten, till att sitta i klassrummet, till att sitta i aulan å kolla på alla lärare som sjung så vackert för oss, till att springa ut på balkongen och skrika inför miljoner och miljader människor(!), till att åka på flaket och skrika så mycket att man tappa rösten (skämtar inte, jag tappa rösten), till att åka hem till familjen och låtsas vara nykter och samtidigt vara lite halvt social, till att åka in till stan igen för att gå på studentfesten! ALLT VAR SJUKT UNDERBART!





....

och så va man arbetslös, jag talar för mig själv, för dem andra har ju för fan jobb(!)
aja, inte klagar jag, jag har ju iaf fint väder att njuta av...


Sist men inte minst, Jag älskar er flickor, alla fem!

Hej då, från eran nyblivna arbetslösa Malin (fortfarande lika fantastisk)

ps.tjejer, nystart här på bloggen!


Kommentarer
Postat av: Korre

HAHA DUÄR SÅ JÄVLA UNDERBAR! bloggtoppen here we come!

2009-06-02 @ 12:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0